- De gode resultatene skyldes først og fremst en real dugnad med mye jobbing og godt samhold fra alle våre medarbeidere. Til tross for et krevende år med hjemmekontor, barn på hjemmeskole og sosialt underskudd hos ekstroverte teammedlemmer, klarte vi å holde både humøret og det faglige nivået oppe. Og det er dette som har betalt seg i form av et godt resultat og en styrket posisjon, sier daglig leder og partner i Zynk, Guri Størvold.
I det som var et urolig år for mange, opplevde Zynk aldri noen nedgang i aktiviteten. Oppdrag som falt bort da Norge måtte stenge ned, ble erstattet av andre prosjekter, særlig innen lederkommunikasjon og myndighetskontakt knyttet til krisepakker. Permitteringer av ansatte i Zynk var aldri aktuelt.
- Det vi som alle andre merket med koronaen, var at vi måtte digitalisere oss sammen med kundene. Innovasjonsgraden økte og vi har utviklet nye tjenester og måter å levere disse på. Vi har derfor i praksis kommet styrket ut av året både faglig og i form av nye og bedre tjenester, sier Størvold.